Zonnekoning

Elke dag staan er nieuwe levens op
die zich bedienen van mijn initialen
en mijn stem

Zo raken mijn lippen gewend
aan hun stomme verhalen
dat ik er bijna in zou gaan geloven
dat ik het ben die hier de leugens schrijft

Maar ik ben geen zonnekoning
die regeert over de dolenden
van dit rijk

Niemand kan mijn lichaam onthoofden

Ik ben maar een foto
een naam zonder identiteit

Over G. Van Het Veld

Schrijven is voor mij een therapie! Mijn gedichten en verhalen zijn autobiografisch en anekdotisch.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

